Sunday 3 March 2013

Hola Amigos!

Assalamualaikum.

Apa khabar sayang-sayang sekalian? Berharap semua dalam keadaan yg bagus je. Ekekeke....for me, I'm enjoying my new semester here in Universiti Pendidikan Sultan Idris. Masih lagi bergelar penghuni di Kolej Aminuddin Baki.
Muka kepenatan hahaha..aku taw selekeh =] hahah


So amacam result sem satu. Alhamdulillah dengar-dengar mostly AJ's dapat pointer 3.5 ke atas... Seronok dengar...berharap tidak patah semangat untuk meneruskan perjuangan dan terus mengerah tenaga untuk memacu kecemerlangan bersama. Terutamanya untuk ibu bapa kita...Semoga dipermudahkan... Amin Ya Rabb =]

Biasalah....bermulanya hidup baru...macam-macam benda nak kena uruskan...lebih-lebih lagi kalau ada memegang jawatan tertentu di kolej, kelab atau persatuan yada yadaa~~ Apapun yang kita buat...jangan sesekali lupa mak ayah....dan yang paling penting jaga hubungan kita dengan Yang Maha Pencipta.

Okeylaahhh sebenarnya taknak bebel panjang pun...sekadar nak berkongsi sedikit masa di sini.... Untuk sem 2 ni actually macam-macam aktiviti dah dirancang...

Tapi dalam banyak-banyak tu aku paling excited dan berharap projek Plantation tu berjalan dengan lancar. Projek besar melibatkan Mahasiswa Pertanian dengan kerjasama Fakulti Pendidikan Teknikal dan Vokasional (FPTV), Kosiswa UPSI dan UPM. InsyaAllah projek sampai habis grad. Semoga dipermudahkan perjalanan ini Ya Allah.

Sekarang ni pun aku tengah usha-usha bila link permohonan biasiswa KPM tu nak keluar. Kawan-kawan.... doakan aku okay..doakan aku dapat lepas temuduga dengan lancar....InsyaAllah ada rezeki aku untuk dapat biasiswa tu....Yela selama ni xpernah nak layak mohon biasiswa....so sangat bersyukur even dapat apply je pun :) dapat xdapat itu cerita kemudian....

Sangat gembira bila ada sahabat yang cakap,"Good job girl ! Anda dah buat yg terbaik".

Rasa nak nangis pun ada bila ada yang cakap...good job. A simple phrase but intentionally can touch someone's heart.

Okaylahhh stop all the mushy sedey sedey things....berharap dpt menaip di ruangan ini lain kali. Dengan izin Nya. Insya Allah... sekarang ni aku nak bersiap-siap nak turun tgok Battle of The Band. Ok papai sweethearts :)

1 comment:

aienzell said...

Good job angah..n untuk kite sume jgk..bkn sng nk sampai sem 2..good luck sume dgn sem2 akn dtg