Tuesday 19 April 2016

FReeeeeeee dulu, skang tak freeeeeeeee



Hahhahahah, elok2 buat FYP. Rasanya, blog ni kesunyian btul. Ada cengkerik aku tgk. hahahahaha


Tapi serius talk, aku harap korang kalau dlm kesusahan ke atau kesdihan melampau ke, beritau lah aku. In sha Allah, aku ada. Tpi kenkadang ajak lepak, klau aku tk dpt lepak. Soriii banyak2.

Kekadang, family matters, yelah, nak2 family aku ni jenis yg tk ikut masa. Tiba2 kang ada hal kena pergi sana pergi sini. Tk de perancangan masa betul. Mcm surprise sungguh family aku ni. Jdi, minta maapppp banyk2 klau tk dpt lepak sama2.

Skang ni klau aku rasa insekyor psal kerjaya ke, psal kehidupan in general ke, aku dh tnam diri kt diri aku,. selagi muda ni, take this as a challenge, don't afraid to make mistakes, and live without hate.

So, aku harap aku kekal dgn this quote, and korang jugak.

No comments: