Sunday 29 July 2012

YUHUUU !!! I'm home !!! ~~

Bismillahhirrahmanirrahim...   Assalamualaikum korang..  
         At last, dapat gak aku berkarya dekat sini.. sorry banyak2 sbb seriously aku lupe mcm mana nak tulis blog, aku lupe email and password aku.. tapi nasib si ALONG baik hati tolong siapkan segala persiapan untuk aku join blog ni.. thanks ALONG!!



       My second point.. hahahaha.. pasal abg cik.. emm taktau pulak mcm mana si along tu bole kidnapped gambar budak tu.. FB ler tu.. mmg die ehem aku.. hehe.. malu nak sebut.. doakan lah kami kekal forever and ever until when when ye darlingsss supaya dapat gak aku lalu bawah pedang time berarak mendung kelabu masa bersanding nanti~~

      Okey, sampai sini aku dah start blur.. nak aku update life aku sekarang kan.. emm cuti 4 bulan ni aku duk rumah men'chubby'kan badan.. alaa apa kisah.. dah sambung study nanti baru la berat turun tanpa perlu diet gara-gara kesibukan dan ke'jimat'an nye.. cakap pasal belajar ni, ALHAMDULILLAH aku dapat course yang memang family aku nak.. agak menyeramkan tapi aku akan cuba buat yang terbaik.. doakan aku ea.. 

     Sampai sini je lah.. dengar cite si along and angah dah merancang nak buat rule@rules untuk blog ni.. setiap AJs perlu/wajib/compulsory update this blog once in a month.. anyone agree?? hehe

     Satu lagi, last but not least, pasal AJs reunion buat kat mana2 area jasin aku tak kisah tapi kena bgtahu lebih awal.. senang aku nak berunding dengan encik mican aka ayah aku..

    Sekian, assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.. dan selamat berpuasa..^^


P/S : video atas ni aku taktau lah menjadi ke tidak.. tapi kalau jadi lagu ni aku tujukan khas untuk AJs.. enjoy darlingssss.. muaaahhh!!!



2 comments:

aienzell said...

tahniah untuk enry sulung~

Izz Anis said...

gud job =)