Tuesday 24 July 2012

Hei Sayang =)

First of all. salam and greetings.

Feeling hari ni. Macam-macam.

Happy. Lega. Susah hati. Cuak. Eh macam-macam perasaan.

Btw, maaf sebab lama dah tak update blog ni.

Hahaha....

Tadi dah sudah med checkup. Semua mcm biasa je. Lama jugak doc tu examine aku.

Walaupun banyak benda yg happened few days ni aku rasa macam malas-malas je nak ambik kisah. (Kecuali  the fact yang Insyaallah pakcik sayang sambung belajar di negeri yang sama). eheh.

Aku masih cuba hadam fact di mana aku bakal bergelar tenaga pengajar. Tak pernah kot dalam mimpi or bercita-cita nak jadi guru,cikgu,pensyarah or anything same u wanna call. Apapun aku sangat happy dengan syllabus course aku yg bakal dipelajari di UPSI nanti. Kampus Sultan Azlan Shah. Proton City! Kelas kau jahhh~ hehe..

Dalam hidup ni xsemua manis. kalau manis je pun xsyiokk kan... banyak juga bala yang datang haharghhh. tapi aku redha je lar...petang ni pun dah sampai lagi dua bala tak habis-habis.

eheh apapun tahniah pada semua AJ's yang akan sambung degree bulan 9 neh.

Walaupun kebanyakan kita menyimpang cita-cita tapi course yang masing-masing dapat pun not bad la kan. Time to shine and let the world know what we can do.

Sayangs. Best of luck! Angah sayang korang.


enjoy the song. aku sangat suka.

Kami mara gaya sang juara
rebah bangkit lagi kami si juara ahh~
tanah tummpah darahku juara
mengaum-mengaum harimau malaya.

No comments: