Monday 28 February 2011

Assalamualaikum..
Aku blur sekarang ni. Tak tahu nak tulis ape. Adoi betul-betul bodoh aku nak buat benda alah ni. Along yang beria-ria sgt nak aku tulis. Hentam je la ye.
Semalam last day aku keje. Semalam gak aku dpt gaji. Semalam jugak la kiteorg shopping naik motor. Helmet kak Linda a.k.a kak sedara aku hilang semalam jugak pas balik dr shopping.
Yg bestnye penyamun sontot tu tau2 je kiteorg baru dpt gaji. Bijak-bijak. Helmet burok aku tak nak lak curi.
Last2 pinjam helmet sorg mamt yg bajet hero ni. Ari ni kena lg merempit pegi Melaka semata-mata nak pulangkan helmet pinjam tu.
Ingat dh bersara kerja, tak yah lah nak merempit lagi. Nyusahkan betol penyamun tu. Mmg tak selamat la dia pakai helmet curi tu. Silap2 accident tgh jalan. Mati katak.
Tu je kot. dgr citer result kuar ari ni. Takde pun. Lega jugak. Aku mimpi AJs sume dpt straight As. Masuk paper. Tajuk paper tu:
ARJUNA'S SIBLING GET STRAIGHT As IN THEIR SPM 2010
Perghh... Tersenyum-senyum aku dlm tido. Ok la, Tak de benda dah. Aku cau dlu.
Assalamualaikum....

8 comments:

aienzell said...

pergghh~
sesekali ko tulis..gelak guling2 aku..hahaha..
tp best la..pasni rajin2 la mnulis lagi ye..^^

Ainnur Syahidah said...

ape yg buat ko gelak guling2??

Ainnur Syahidah said...

ape yg buat ko gelak guling2??

deela hamzah said...

newspaper mne report psal kiter..??nk gak bli~

aienzell said...

dila : haha..aku pun nak beli..btw..amin..mudah2an kite sume dapat result yang macam acik mimpi 2...

Izz Anis said...

Insyallah..aku pun nak acik punya mimpi jadik nyata!!!! waaa takowtttt tahap nak rock climbing weyh..

moga termakbul lah mimpi acik..
amin.

aienzell said...

insyallah..kita dah buat yang terbaik...amin..mudah-mudahan kita dapat straight a's yang macam acik mimpi tu...AMIN...!!

Ainnur Syahidah said...

doa je..mntak yg len doakn kite jgk..insyaallah kite sume dpt straight a