Friday 25 February 2011

Terror Typo Pertama~

bismillah,

assalamualaikum...

entry pertama untuk blog ini...
akhirnya wujud jugak blog ni..secara rasminya blog keempat anisah zahorin..

Rain Pictures, Images and Photos

hee~tadi petang hujan jugak..
oleh kerana izz anis ialah rain lover..jadi hujan yg turun memg bagi mood aku ceria mcm tapai yg segar tu...memg bagus pemilihan ragi yg digunakan... perasaan tapai sangat fresh dan energetic..niat konon nak modify blog ni...bhahaha~~doakan aku dapat edit sikit-sikit eh...kalau kome rajin tolongla modify blog nih~

err...ape nak kata lagi???har har har~~~xde idea laa...

oleh kerana aku adalah single but not available..huahuahuaha....

*gile gedik aku*


nikmati ni..10 petanda dia jodoh kita!

1.bersahaja
2.senang bersama
3.terima kita seadanya
4.sentiasa jujur
5.saling percaya
6.senang bekerjasama
7.memahami diri
8.tampilkan kelemahan
9.kata hati
10.solat istikharah dan tawakkal.

(credits to iluv islam)

sila jalankan pemerhatian di atas kepada calon-calon abang long,abang ngah,abang lang,abang uda,abang teh,abang cik dan abang su...(ada ke abg su???bukan busu je?? aaaa entah..lantak arr...)

dah..sebelum aku tergedik mcm org gilerr...baik aku stop...

ape???aku gile gedik??? tak heran!!! wekkk~~

akhir kata..adik-adik,abang kakak dan saudara-saudari sekalian...bahawasanya rahsia Allah itu indah... moga-moga rahsia Allah menjadi kebahagiaan kepada kita..tak kisah la dari segi jodoh, kerjaya dan masa depan kita...selalula berdoa..

spm dah nak keluar..kome kome takut tak???aku takut gilerr..everyday rasa mcm makin byk je butterflies terbang dlm perut aku...uncomfortable betul...aku tau korg pun seram gila nak mati kan?? konon depan org lain mcm cool je..padahal perut dah kecut semacam..

semoga kita dapat yg terbaik..amin~
terror typo..
~izz anis~

2 comments:

aienzell said...

abang su??bhahaha...
pkataan mane ko pakai ni??
=P

Izz Anis said...

haha..perkataan sendiri..huahuahua~~