Tuesday 22 March 2011

APA KATA KITA RELEASE TENSION SIKIT..AGREE??

tarikh result spm kita keluar...tinggal esok je...!!!*gulp*
haish...aku dah start kecut perut sejak semalam...
tangan & kaki aku dah start sejuk dari pagi tadi....
rasa macam dah nak mampus pun ade..*opps..terlebih sudah..*
serious aku cuak...memang cuak yang tak boleh dibuat main....
dalam perut aku ni bukan macam ada rama2 beterbangan...
tapi dah macam ada panda main lawan2 gusti sumo....
nafas dah tak tak boleh diatur lagi dah...satu persatu macam helaan yang selalu aku buat...
jantung aku??jangan cakap la...
kalau buatan manusia..dah lama dah tanggal sebab dah tak ikut tempo yang asal...

YA ALLAH...AKU SERIOUS CUAK...!!!!

siapa ada barbiturate...??kalau ada..bak sini sikit....aku dah nak terbuntah ni sebab cuak sangat nak ambik result....ala...

"somebody...tulun..!!tulun...!!"

btw,aku jumpa video ni...*tukar tune sikit*


ingat lagi last day sekolah??biel dapat ambik gambar berdua dengan yellow...haish..bahagianya dia...sampai berjoget2....walaupun video ni nampak ala2 gedik...*mmg pun*

ok...masing2 dah release tension dah??
sambung balik cerita tadi...esok kalau takut sangat nak ambik result...korang boleh...
semak keputusan korang dengan menggunakan sms...

caranya mudah...
type SPM SEMAK <NO IC> <NO ANGKA GILIRAN> then sms ke 15888...

for further information...click here

p/s : i pray the best for all of us...amin...

till then...
assalamualaikum....

No comments: