Monday 28 March 2011

Hei Sayang!

bismillah,
assalam aj's.. kak ngah in the house yooo!!

so how's life? selepas result keluar...not a legend for spm ey....
overall aj's punya result ok dan biasa je...Acik dgn Usu dapat A banyak drpd kami.huuu~
it's okay..long way to go..so much more to grab, need overload focus, 500% struggle okeyh! overboard passion needed..no rampant courses and make wise choice..


"dare yourself to dream and dare yourself to fulfill it! lepas tu doa banyak2..amalan jgn tinggal"

orang kata matriks susah..matriks kalau tak dapat pointer tinggi abis la kau... aku baca khairul punya belog tadi sure aku menyumpah! aku dah berkobar-kobar nak buat matriks 4flat dia menakut-nakutkan aku konon-konon kalau masuk matriks nih byk dugaan banding budak stpm and foundation.. pastu nak sambung memana mcm susah..wekkk!! aku tak perlukan condemnation or fikiran yg tak supportive mcm kau bro!

so apa lagi yg kamu apply humans...for me..
matriks = tangkak,melaka,n.9
maktab = bahasa inggeris sk,masalah pendengaran
upu = asasi sains hayat,asasi sains fizikal,asasi bahasa inggeris, dip sains pertanian yo!
ikbn/poli = masakan barat,pastri,rekabentuk
spa = not yet open
ppum = will open
mas engine = will ask uncle about this.*maybe he can help me. wink~*

actually aku xnampak masa depan aku buat engine..pada aku kalau buat engine dekat UTP dgn overseas je yg boleh pakai..mengenai Mas Engine tu aku tak pasti..sama ada aku perlu apply untuk Mas Academy or diaorg suruh aku sambung kat MIAT dulu..but it worth a try kan? kalau under MAS dah sah-sah aku akan dapat kerja bawah MAS. Olalala....apapun aku taktau lagi nak tanya pak long atau tak pasal ni..

hella...aku nak sangat buat International Baccalaureate...tapi takde rezeki..nak mohon pun tak layak! pathetic jer bunyi nya..

sekarang aku rasa lega je bila ramai yg MIA... sebab kalau diaorg ada mesti kecoh2 nak tau apa result aku...dahla malu...dulu upsr n pmr straight a's...kena marah lagi...nasib baik ada yg nak pujuk..ada yg nak bg smgt!

okey..cukupla..kepada aj's....jom study sama tempat dgn kak ngah...coz I promise to take care kamoo semua..dan takkan biar kamu main-main lagi...usaha bersama..doa bersama..berjaya bersama..

p/s: ada hikmahnya gagal sekarang....maknanya kena sedar diri...

err....ada masa baca entry nih kat blog lagi satu!


Terror typO
~Izz Anis~

I'm fabulous in my own way..
I'm pathetic because of my 100% foolness..
I'm a girl like this..Just live-Never Regret humans!

1 comment:

aienzell said...

kalau dapat ppum..aq surely pergi..
i've made up my mind btw..
i'll go 4 rad..^^
so utk adik2 along yg mungkin apply n dapat ppum..
insyallah..kita jumpa..