Wednesday 2 March 2011

Cool Yang di buat-buat.

bismillah..

angah menulis balik hari ni..wee~~
kau tau tak..aku sekarang dah jadi haiwan berdarah sejuk mcm si froggie tu? (myn)..whooshh...
orang kat rumah ni semua tengok aku macam rileks padahal dalam hati..Ya Allah..hanya Allah je yg tahu...tak tenteram yang amat..gila mendebarkan...rasa macam perut aku macam pantai Haeundae yg dilanda tidal wave...berkecamuk..anxiety yang tak boleh dibuat main..

Scared Kitty Pictures, Images and Photos

Jari jemari aku dah menggigil- gigil je...
habis bangs aku kena tarik-tarik dek tangan aku yg nerves babun nih..
tetibe je suhu badan aku menurun...jongs yang poyo dah hilang...
anisah zahorin yang selalunya tak amik port pasal byk benda tiba-tiba hilang kata-kata...lenyap dah semua keyakinan dan keazaman yang biasa...muka selamba badak dah terbang jauh dah..cuma muka cuak macam terpaksa buat bunjee jumping je yg ada....dan izz anis yg berani dan sentiasa cool ketika menaip di mana-mana nampaknya dah tak terkawal...jari dah tak ikut fikiran..apa yg mampu ku fikir terus aku taip...waklu..gua takde double or triple personality...tapi yg pasti aku versi sekarang dah gila  CUAK!!!SILA PERCAYA HOMO-FURIOUS-SAPIENS~

bm       ~ harap-harap takde slack.
english  ~ kalau tak dapat A+ gila meraung dowh.
agama   ~yg ni aku harap dapat A weyh..tak kisahla A apa pun.
m.mod  ~ini pun harap-harap ok macam biasa.
sejarah  ~moga-moga dapat gred terbaik.
biology  ~aku nak A so badly..
chemist  ~semoga apa yg aku jwb tu mencukupi.
fizik      ~I'll be satisfy if incek abu kassim prediction become true.
add.m   ~Ya Allah....moga-moga kau berikanlah yang terbaik..aku tak mahu kalah ya Allah..

Semoga Allah berikan kita yang terbaik terutamanya aj's semua..

p/s: acik..angah harap mimpi kau masin....walaupun aku suka manis...err manis pun ok kot..

Terror Typo~
izz anis

3 comments:

aienzell said...

jongs : aku pun cuak nak mati ni...hope the best la..>.<
amin...

Ainnur Syahidah said...

angah:aku pun mmg hrp mimpi tu masin..hehehe..aku pun cuak..skrg kite leh doa je

Anis Zahorin said...

along: wahaha~don't die bebetul sudah..

acik: semoga Allah beri yang terbaik!! amin~